Każdy z nas,w różnych  momentach jest: konsumentem, klientem, zamawiającym. Czego oczekujemy od firm meblarskich i jaka obsługa najbardziej nas satysfakcjonuje. Zagadnienie jest szerokie i wręcz zachęca do dyskusji. 
Pierwszy kontakt z klientem do klucz do sukcesu.
Widząc uśmiechniętą osobę ( przedstawiciela firmy), która czerpie przyjemność ze spotkania z nami a więc w gruncie rzeczy - ze swojej pracy rozmowa jest przyjemna i ciekawa. Sama rozmowa może nas niejednokrotnie zainspirować i otworzyć oczy na wiele aspektów projektowych i wykonawczych. 
Wiedza projektanta/projektantki.
Współpraca układa się bardzo dobrze, jeśli obie strony wiedzą czego od siebie oczekują. Rozmawiająć z projektantem należy zwięźle i dokładnie opisać nasze oczekiwania. Musimy poruszyć tak bardzo ważne kwestie, jak materiał na meble, kolorystykę po ustalenie rzekomo mało ważnych szczegółów, takich jak rodzaj i rozmieszczenie oświetlenia. Dajmy szansę projektantowi, czasem jego pomysły i propozycję otwierają oczy na inne - wygodniejsze, lub zwyczajnie bardziej funkcjonalne rozwiązania. Ufajmy jego doswiadczeniu i pomysłowości, pamiętając o naszych oczekiwaniach - to chyba najlepsza recepta na wyjątkowy projekt. 
Od wstępnych informacji, poprzez koncepcję, aż po finalny projekt
Projektant to najczęściej osoba twórcza i plastycznie uzdolniona. Posiadająca wiedzę techniczna i zmysł przestrzennego myślenia. Aby mogła wykorzystać w pełni swoje umiejętności musimy dostarczyć niezbędnych - tym razem technicznych informacji. Na spotkanie najlepiej przygotować listę sprzętów kuchennych, które chcemy umieścić w naszej kuchni. Wystarczy spisać je w punktach wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym. Przemyślmy również kwestię oświetlenia oraz bardzo ważną kwestię : zapotrzebowania na gniazda użytkowe. 
Dobry projekt oprócz wizualizacji i szczegółowego opisu elementów wchodzących w skład mebli powinien zawierać umiejscowienia przyłączy : wody, gazu, odpływu. elektryki potrzebnej do podłączenia sprzętów AGD.